نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

اگر شما به چراغ جادو دست میافتید چه آرزویی می کردید؟

به گزارش آی فیلم2، ساخت سریال های فانتزی برای گروه سنی کودک و نوجوان در عین دشواری اتفاق خوبی برای یک رسانه است.

تماشای این نوع سریال ها و فلم ها ضمن دنبال کردن هدف خاص، آموزنده هم می باشد، چرا که بیننده را به گشت و گذار و ماجراجویی در قلمرویی جادویی داستان ها می برد و انتقال مفاهیم آموزنده را آسان تر می نماید.

یکی از این سریال ها «علاءالدین» به کارگردانی «بهرام شاه محمدلو» است که این روزها از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، سریالی که روایتگر داستان علاءالدین و غول چراغ جادو به نام روشنا است.

محوریت داستان، آرزوهای یک پسربچه است، همه آرزوهایی که علاءالدین دارد، کودکانه و پاک است و سعی دارد با این آرزوها مشکلاتی را که گریبانگر خانواده به خصوص مادرش است را مرتفع بسازد.

حال به بهانه نشر این سریال تصمیم گرفتیم تا شما رو به دنیای فانتزی علاء الدین ببریم و آرزوهای تان را از غول چراغ جادو  جویا شویم.

براین اساس سوال جدید بخش دیدگاه سایت آی فیلم2 با عنوان : سوال بخش دیدگاه از این قرار است: «باتوجه به نشر سریال «علاءالدین» از آی فیلم2، اگر شما به چراغ جادو دست میافتید چه آرزویی می کردید؟» منتشر شد.

شما همراهان همیشگی شبکه آی فیلم2 می توانید با مراجعه به بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iiflmtv.com پاسخ های خود را به این سوال با ما به اشتراک بگذارید.

گفتنی است  سریال «علاءالدین»  هر روز ساعت 16 به وقت تهران و کابل و ساعت 16:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال علاءالدین

ع ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید